vineri, 9 aprilie 2010

File din poveste!!!


Era o superba zi de primavara si ma leganam agale in tramvaiul 21, in asteptarea destinatiei finale a calatoriei mele. Distinsul sofer al tramvaiului pune brusc o frana care ma aduce pe mine si pe restul calatorilor mai aproape de realitatea..contopirii cu geamurile, scaunele si podeaua tramvaiului. Nu era nicio statie, eram fix in mijlocul drumului si traficul s-a blocut pentru cateva momente. Soferul isi paraseste in fuga locul muncii si toti martorii acestui incident se uitau confuzi la el pentru a putea intelege motivul acestui gest. Unele doamne mai panicate au crezut ca urmeaza poate un atentat cu bomba..oamenii au intr-adevar foarte multa imaginatie.

Toata lumea s-a ridicat in picioare si statea cu ochii pe geam sa vada ce se intampla. Domnul sofer se apleaca elegant pe marginea drumului si ridica ceva de pe jos grabit. Apoi se uita enervat la toti calatorii care stateau cu ochii atintiti spre el prin geamurile tramvaiului. Isi ridica glorios mana dreapta in sus plina de niste bancnote si tipa cu multa mandrie:"Ce va uitati mai asa, am gasit niste bani pe jos si i-am luat!"

Morala? O stiu Sisu si Puya: "E foame de bani, e foame de bani, baieti..."

Un comentariu:

  1. Mare Ti-e gradina, Doamne! Ciudat..si eu am parte de astfel de experiente, ma refer la frane, stomac dat peste cap, etc...asta inseamna ca vatmanii de pe 41 gasesc bani in fiecare zi?!!!! :) Mi-ar fi placut sa fi facut cineva o gluma proasta si sa lipeasca banii pe jos..iti dai seama cum radeai atunci? ;) AT.

    RăspundețiȘtergere