luni, 12 aprilie 2010

Sunt fericita castigatoare a unei vacante "teapa" in Spania


Acum vreo 2 saptamani primesc un telefon de la o firma de marketing care facea un sondaj cu privire la vacante. Erau intrebari standard gen unde pleaca romanii, care este bugetul pe care il alocam unei vacante etc. In general ma enerveaza genul asta de sondaje la telefon dar cred ca "vocea cristalina" a domnisoarei "tepare" m-a convins, plus ca m-a prins intr-o stare destul de buna.

La sfarsitul chestionarului amabila domnisoara imi multumeste ca i-am raspuns la intrebari si imi comunica ca m-a introdus intr-o baza de date si ca peste doua saptamani va avea loc o tragere la sorti iar castigul va fi o vacanta de 7 zile in Insulele Canare, in Spania. Sceptica din fire am balmajit un "da, da.." si am incheiat convorbirea.

Trec intr-adevar doua saptamani si uit total de chestia asta. Dar..SURPRIZA aceeasi domnisoara ma anunta ca eu si partenerul meu impreuna cu inca 4 cupluri suntem fericitii castigatori al unui sejur de 7 zile, in Insulele Canare. Singura conditie ar fi ca eu impreuna cu partenerul meu (neaparat impreuna mi s-a specificat) sa ne prezentam la sediul firmei ATLANTIC SRL (firma de marketing, transformata recent in agentie de turism), in Militari, APACA, acolo unde au ei birourile pentru a asista la o scurta prezentare a firmei lor si pentru a intra in posesia premiului. I-am spus ca nu pot sa vin in cursul saptamanii la ei si foarte amabila aceeasi "voce cristalina" imi spune ca nu e nicio problema, ca o sa vorbeasca cu sefii ei ca sa putem veni in weekend la prezentare.

Mi-au mai spus ca ei prefera sa foloseasca canalele traditionale pentru a se promova deoarece celelalte sunt foarte scumpe si ca ei sunt la inceput bla bla bla...

Dupa ce am inchis telefonul nici nu stiam ce sa cred, daca sa ma bucur sau nu, dar iarasi m-a salvat scepticismul meu. Am dat imediat un search pe google sa vad si eu cine este aceasta firma ATLANTIC SRL, care se numeste de fapt ATLANTIC PROMOTIONS SRL, dar care de fapt se numea OPTIONS SRL, care de fapt se numea White Sand Marketing SRL etc etc.

Am citit pataniile multor oameni care s-au lasat dusi de nas si au fost convinsi sa dea o anumita suma de bani si sa incheie un asa zis contract cu ei...sunt absolut indignata...asemenea escrocherii trebuiesc stopate.

Lucrurile astea care suna "too good to be true" nu pot fi decat tepe..desi recunosc ca pentru cateva secunde eram intr-o vacanta exotica:))) Thanks God ca sunt sceptica si pesimista, din defecte in calitati!!!!


Pentru mai multe detalii despre oameni inselati vezi link-urile atasate.

http://www.youtube.com/watch?v=-KhY7k5VN2s

http://48h.ro/2008/11/teapa-cu-iz-de-tenerife.html

http://www.ziaresireviste.ro/index.php?page=revista_presei&details=on&id=34802

5 comentarii:

  1. Fraude sunt din ce în ce mai multe, pe mine m-a sunat un număr care îmi zicea că am câştigat 3000E, să sunt la un alt număr. Bineînţeles că am dar un search google înainte şi am citit ţepele altora care au plătit factura telefonică de nu au mai mâncat 2 luni...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce intuitie buna ai avut! foarte bine ca ai postat patania ca sa se fereasca si altii!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am fost sunata acum vreo 2 sapt de o voce la fel de cristalina :). Am rasp la intrebari legate de vacante etc. Azi sunt sunata din nou si mi se spune ca am castigat o excursie in Insulele Canare - am asigurata masa si cazarea, trebuie platit transportul. Conditia: participarea impreuna cu sotul la o prezentare la Apaca, maine, respectiv 30.04.2010. Nu voi merge dar vreau sa afle si ceilalti ca exista tepari si exista tepe. Am fost sunata de pe nr. 021/589.75.20 si mi s-a dat si un nr de mobil in cazul in care nu reusesc sa gasesc adresa la Apaca. 0762.193.726-Georgiana Ghita. Firma se numeste Atlantic SRL. Verificati pe google inainte de a da curs unei astfel de invitatii. Salutari tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu am fost sunat de la nr de tel: 021.589.74.35 si am "cistigat" o excursie in Spania. adresa la care trebuie sa ma prezint este: bd iuliu maniu 7, intrarea este prin vasile milea , corpul A, sc 3, et 1. nr tel: 0766.656.042. Am scris acest post ca sa fie indexat de google :). Deci atentie ca si-au modificat adresa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si pe mine m-au sunat bullshit astia cum ii cheama cu aceeasi vrajeala de vacanta in Spania. Feriti-va de ei! Numarul lor corect este 021.589.73.54. Bine ca am cercetat pe Google inainte sa-mi pierd timpul degeaba!

    RăspundețiȘtergere