miercuri, 12 mai 2010

Auch!!! Doare...


De cate ori m-am jurat ca nu ma mai uit la jurnalele de stiri dar curiozitatea ma impinge mereu sa aflu ultimele aberatii, prostii, scandaluri etc.

De data asta am ramas socata de-a dreptul de tot ce am auzit la stiri.

Guvernul a decis sa impoziteze tichetele de masa, veniturile de pe bursa, dobanzile la depozitele bancare si sa elimine scutirea de la plata a impozitului pe venit de care beneficiau programatorii din domeniul IT.

Pentru a primi cea de-a treia transa din imprumutul de la Comisia Europeana guvernul vrea sa reduca pana la 1 iunie 2010 cu 25% salariile din sectorul bugetar, numarul de salariati in lunile urmatoare si pensiile si alocatiile de somaj cu 15%.

Daca reducerea salariilor nu are efect taxele si impozitele vor creste in continuare:majorarea cotei unice la 20% si a TVA-ului la 25%.

Guvernul a decis de asemenea sa inchida 150-200 de spitale din cele aproximativ 450 existente in Romania si sa reduca numarul de scoli.

Dupa ce am auzit toata aceasta lista de "reduceri" si "cresteri" aberante primul lucru care mi-a venit in minte a fost: "Ce e mai rau decat sa te trezesti luni dimineata sa te duci la munca? Sa te trezesti luni dimineata si sa fii român."

Un comentariu:

  1. O mica rectificare: "Ce e mai rau decat sa te trezesti luni dimineata sa te duci la munca? Sa te trezesti luni dimineata si sa fii român....si sa nu ai unde sa te duci la munca"

    RăspundețiȘtergere