joi, 27 mai 2010

Life sucks...


Am o mie de motive sa cred asta...si tot mai multe imi rapesc gandul. Am aflat de curand ca tatal unei bune prietene a murit..motivul? stresul ca-si putea pierde slujba, e incredibil cum poate reactiona corpul nostru la asemenea suparari..pur si simplu cedeaza si totul devine "trecut" si nu mai existam decat in amintiri. Moartea este clipa in care realizam cat de mult conteaza viata, e ireversibila si nu exista consolare pentru pierderea fiintelor dragi.

Toata lumea spune, mai ales ca o consolare pentru ceea ce se intampla in ultimul timp, ca tot ce conteaza e sa fii sanatos, sa fii in viata. Asa e, nu neg asta dar daca asta e adevarat atunci ar trebui sa ne bucuram si cand nu avem bani, o casa, un suflet pereche, serviciu, mancare etc...Pai da, pentru ca totusi suntem sanatosi si in viata, pentru ca daca le-am avea pe toate astea si nu am fi sanatosi sau am muri, ele nu ar avea valoare... Sper ca nu v-am ametit de tot cu filozofiile mele..ideea e ca eu NU VREAU sa ma resemnez la gandul ca nu le pot avea pe toate la un loc, ca trebuie sa aleg, mereu sa aleg. Stiti intrebarile alea absurde gen: "Ce ati alege intre dragoste si bani?";"Ce ati alege intre sanatate si cariera?" De ce trebuie sa aleg? de ce? pentru ce? Le vreau pe toate, nu vreau sa aleg, nu pot...pentru ca toate la un loc fac fericirea mea!

Am invatat ca viata va gasi mereu un mod original de a ne surprinde si de cele mai multe ori va fi neplacut. Trist e ca atunci când ne merge bine, trebuie sa ne pregatim pentru ce-i mai rau. Intr-adevar life sucks!!!!

2 comentarii:

  1. te recunosc in totalitate! vesnica pesimista! you go, girl! nu te lasa, ai dreptul sa te zbati ca sa le ai pe toate! numai ca ar fi mai bine sa schimbi atitudinea si sa fii mai optimista, poate asa o sa reusesti sa obtii ce-ti doresti mai repede! poopsy

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ce pot spune este: se poate si mai rau!

    RăspundețiȘtergere